December

• Judovereniging Clinge wenst iedereen prettige feestdagen en de allerbeste wensen voor 2019!
  • November

• Sinterklaas komt langs op 30 november. Vanaf 18:30 uur een gezamelijke training voor ALLE judoka's
  • 20 November 2018: Onze hoofdtrainer Christophe van Buynder behaalt zijn Trainer B Diploma.
    Christophe, namens Judovereniging Clinge van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!
  • Oktober

• 14 Oktober 2018: Districtskampioenschappen Gilze.
    Tijdens de districtskampioenschappen in Gilze heeft Thibo van Buynder een prachtige prestatie geleverd.
    Hij is daar n.l. 2de geworden in zijn klasse.
  • September

• Judovereniging Clinge heeft een nieuwe website!
  • 21 en 22 september jubileumweekend met als gast Olympisch Kampioen Mark Huizinga!
  • De sponsoren van het jubileumweekend!
  • Augustus

• Judovereniging Clinge heeft vakantie!
  • Juli

• Judovereniging Clinge heeft vakantie!

• Over Judovereniging Clinge

Deze florerende judoclub bestaat reeds 55 jaar, telt meer dan 50 leden tussen 5 en 80 jaar.
    Alle informatie betreffende trainingen, contactgegevens, toernooien, activiteiten en het judo zijn hier terug te vinden.

Judobond Nederland
    Aansluitnummer D2SK37V

Judokwai Kemzeke
    Onze judovrienden van Kemzeke

Eens proberen?

Bent u 5 jaar of ouder:
    Judovereniging Clinge biedt u 4 gratis proeflessen aan.