Judovereniging Clinge - Welkom

December

• 04 december: Thibo van Buynder neemt deel aan de Belgische Kampioenschappen U15 en wordt 3de!!
  • 01 december: Etiënne de Burger is 30 jaar lid van Judovereniging Clinge.
  • November

• 27 november: Martin de Burger is 25 jaar lid van Judovereniging Clinge. Lees hier de toespraak van onze voorzitter. Of nog leuker: Bekijk hier de huldiging van Martin.
  • 14 november: Thibo van Buynder verovert 3de plaats op de Vlaamse Kampioenschappen U15. Op naar de Belgische Kampioenschappen in december.
  • Oktober

• 30 oktober: Thibo van Buynder kampioen van Oost-Vlaanderen bij U15. Ben Voet en Sem van Bogaert ervaring opgedaan bij U18
  • Lotte van Opdorp neemt namens Judovereniging Clinge deel aan het Nederlands kampioenschap -15
  • September

• 18 september: Hier kan je het inschrijfformulier voor de clubkampieonschappen EN familie BBQ downloaden
  • 18 september: Lekker makkelijk, de kalender als pdf. Voor de actuele kalender kijk dan altijd hier.
  • 05 september: Help je club en spaar bij PLUS Mangnus! Klik hier voor meer info.
  • Juli

• 04 juli: Einde huidig seizoen, start nieuw seizoen. Klik hier voor meer info.
  • Juni

• 07 juni: De trainingen hervatten in Malpertuus. Klik hier voor meer info.
  • Mei

• 07 mei: We gaan weer opstarten. Klik hier voor meer info.
  • April

• Helaas geen Paastoernooi, maar wel een leuke alternatieve wedstrijd. Klik hier voor de winnaars.
  • Januari

• Judovereniging Clinge wenst iedereen het allerbeste toe voor 2021. Dat iedereen gezond mag blijven en dat we er een sportief jaar van mogen maken.

• Over Judovereniging Clinge

Deze florerende judoclub bestaat reeds 55 jaar, telt meer dan 50 leden tussen 5 en 80 jaar.
    Alle informatie betreffende trainingen, contactgegevens, toernooien, activiteiten en het judo zijn hier terug te vinden.

Judobond Nederland
    Aansluitnummer D2SK37V

Judokwai Kemzeke
    Onze judovrienden van Kemzeke

Eens proberen?

Bent u 5 jaar of ouder:
    Judovereniging Clinge biedt u 4 gratis proeflessen aan.