Judovereniging Clinge - Welkom

December

• 23 december: Laatste training van 2022. We starten terug op maandag 2 januari 2023.
  • 16 december: Examenavond.
  • 2 december: Sinterklaas en zijn Pieten bezoeken Judovereniging Clinge!
  • 2 december: Chantal is 25 jaar onze penningmeester. Hier de toespraak van de Sint

• November

• 28 november:Papa/mama-training in alle groepen.
    Klik hier voor enkele foto's.
  • 13 november: Eerste plaats voor Lisa van der Heijden tijdens het Oni Trophy in Puurs
  • 11 november: Lisa van der Heijden deelnemer op de Interprovinciale kampioenschappen U13 Voor Oost-Vlaanderen.
  • 7 november: Gezamenlijke training met judoka's van Kemzeke, Beveren, Sinaai, Sint -Niklaas en Lokeren.
  • 5 november: Lotte van Opdorp neemt deel aan Bouwgarant NK-15. Klik hier voor de resultaten. Zeer knap gedaan!
  • Oktober

• 16 oktober: Lisa en Lotte zijn door naar de Nederlandse Kampioenschappen!
  • 15 oktober: Uitslag clubkampioenschappen.
  • 15 oktober: Hartelijk dank aan iedereen die op Judovereniging Clinge heeft gestemd!
  • 13 oktober: Judovereniging Clinge geeft judoles op de lagere school.
  • Lisa van der Heijden is geselecteerd voor de Oost-Vlaamse judoploeg U13!
  • 1 en 2 oktober: 5 van onze judoka's nemen succesvol deel aan het judotoernooi van onze vrienden van Judokwai Kemzeke.
  • September

• 24 en 25 september:Lisa van der Heijden, Ivo van Delft en Lanzo van der Huls doen mee aan het judotoernooi in Wachtebeke.
  • 17 en 18 september: Kamp! Voor foto's: Klik hier.
  • 5 tot en met 27 september: Stem op ons! Wij doen mee met de Rabo Clubsupport
  • 2 september: Start van het nieuwe seizoen!
    Iedereen die eens een kijkje wil komen nemen is van harte welkom.
    Vrije inloop tijdens de eerste trainingen van dit seizoen.

• Mei

• 15 Mei: Lanzo van der Huls behaald zijn 1ste dan
  • Maart

• 28 Maart: Carnavalsmaandag. GEEN training.
  • Februari

• 05 Februari: Ynske van Campenhout en Thibo van Buynder nemen deel aan de Oost-Vlaamse Kampioenschappen.

• Over Judovereniging Clinge

Deze florerende judoclub bestaat reeds 55 jaar, telt meer dan 50 leden tussen 5 en 80 jaar.
    Alle informatie betreffende trainingen, contactgegevens, toernooien, activiteiten en het judo zijn hier terug te vinden.

Judobond Nederland
    Aansluitnummer D2SK37V

Judokwai Kemzeke
    Onze judovrienden van Kemzeke

Eens proberen?

Bent u 5 jaar of ouder:
    Judovereniging Clinge biedt u 4 gratis proeflessen aan.