Verslag puntentoernooi Breskens 21 maart 2009                                                                                          Nieuws

Hallo judoka’s,

Hierbij het verslag van het puntentoernooi gehouden op 21 maart 2009 te Breskens.
Ik ben er zelf niet geweest, want met het lekkere weer had ik zin om het placier eens goed schoon te maken en daarom werd mijn vrouw Jolanda tijdelijk als reporter aangesteld. Er waren blijkbaar meer mensen die het lekker weer vonden, want onze rode duivels waren vertegenwoordigd door Lars, Daphne en Matthijs.

Lars had de judomiddag van zijn leven, want hij moest tegen allemaal leuke meisjes. Van de 4 partijen won hij er drie, waarvan hij bij de laatste partij zijn, op de Clinge, wereldberoemde Larsworp weer met kracht en souplesse uitvoerde (ze kreeg vliegles).
Daphne miste haar vriendinnen van de meisjesvriendenkletsclub en dat was in haar partijen te zien, ze won een partij en de andere drie verloor ze.
Matthijs zat in een zware poel met allemaal groene banden die bijna allemaal zwaarder en groter waren. Maar met veel strijd en inzet en veel kwaad kijken resulteerde dit in een gewonnen, een gelijk en 3 verloren partijen.

Al met al hebben onze judoka’s het weer prima gedaan, Matthijs had net genoeg punten gescoord voor een bruin vaantje en Daphne kreeg een blauw vaantje (bij tekort aan blauwe vaantjes kreeg ze een bruin, wat ze de volgende keer mag omwisselen), en Lars kreeg ook een blauw vaantje.
Na een daverend applaus keerden we allen weer huiswaarts.

Ik zou bij deze Jerry nog een compliment willen geven voor het perfect beheren van de internetsite. Chapo.

Nou dit was weer mijn verslag, met dank aan mijn vrouw.