Proeflessen:
Elk nieuw lid mag 4 proeflessen volgen en daarna beslissen of om lid te worden Judovereniging Clinge.
Voor de proeflessen is geen judopak nodig. Een trainingsbroek en shirt met lange mouwen is voldoende.
Een judopak aanschaffen kan ook bij ons.
Ben jij geinteresseerd om ook eens een kijkje te nemen bij de trainingen?
Je bent altijd welkom op maandag vanaf 18.00 uur tot 21.30 uur en op vrijdag vanaf 19.00 uur tot 21.45 uur.
Op maandagavond is er altijd iemand aanwezig tussen 18:45 en 19:30 uur om vragen te beantwoorden.

Inschrijven:
Aanmelden bij Judovereniging Clinge doe je door het inschrijfformulier
uit te printen, volledig in te vullen en te ondertekenen.
Het formulier kan enkel afgegeven worden op maandagavond. Er is altijd iemand aanwezig tussen 18:45 en 19:30 uur.
Vraag naar Eddy of Richard.
Mailen kan natuurlijk ook.

Lesgeld:
Het lesgeld bedraagt €55.00 per periode van 6 maanden.
Een periode loopt van 01 april tot 1 oktober of van 01 oktober tot 1 april.
Bij inschrijven wordt het lesgeld naar ratio berekend.

Judopakken en banden:
Via Judovereniging Clinge zijn judopakken en judobanden in verschillende kwaliteiten te koop. Inlichtingen over maten en prijzen via mail of op maandagavond tussen 18:45 en 19:30 uur.

Betaalwijze:
De contributie is verschuldigd per 6 maanden en kan enkel met een bankoverschrijving voldaan worden.
Aan het begin van een nieuwe periode zal gevraagd worden om het lesgeld over te schrijven naar Judovereniging Clinge ondervermelding van naam en lesgeld.
Het rekeningnummer van Judovereniging Clinge is NL90RABO0330432524.

Afmelden als lid:
Je kan je afmelden als lid van Judovereniging Clinge via mail.
Restitutie van het lesgeld is niet mogelijk.

Over Judovereniging Clinge

Deze florerende judoclub bestaat reeds 55 jaar, telt meer dan 50 leden tussen 5 en 80 jaar.
Alle informatie betreffende trainingen, contactgegevens, toernooien, activiteiten en het judo zijn hier terug te vinden.

Judobond Nederland
Aansluitnummer D2SK37V

Judokwai Kemzeke
Onze judovrienden van Kemzeke

Eens proberen?

Bent u 5 jaar of ouder:
Judovereniging Clinge biedt u 4 gratis proeflessen aan.